Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2015

ΔΠΧ: Οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Παπάγου - Χολαργού

Σύμφωνα με την απόφαση Δημάρχου υπ' αριθ. 1258/30.11.2015 οι νέοι Αντιδήμαρχοι Παπάγου - Χολαργού είναι οι εξής:

Α. Μαρία Αθανασάκου – Μουντάκη, Αντιδήμαρχος Παιδείας, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες: ...


    • Προεδρία και συντονισμός της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.
    • Εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων.
    • Εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.
    • Λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.
    • Λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
    • Λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Νεολαίας.
    • Συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση. των προβλημάτων τους που σχετίζονται με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
    • Υποστήριξη των ενοριών και των εκκλησιών του Δήμου
    • .Τέλεση πολιτικών γάμων

Αγλαΐα (Λίλα) Σουρανή
    , Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

    • Υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, πρόνοια απόρων και αστέγων, δράσεις τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.
    • Οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων και αυτών που προσδιορίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 94 παρ. 3Β περιπτ. 16 και 17 Ν.3852/2010 και ΚΥΑ 139491/16-11-2006 (ΦΕΚ 1747Β/2006) και του Ν.4331/2015 όπως αυτός εξειδικεύεται με την εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης από 29.9.2015.
    • Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων για την προώθηση της ισότητας των δύο φύλων.
    • Διασφάλιση και τήρηση των κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας με σκοπό την προστασία των εργαζομένων
    • Οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
    • Οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Φαρμακείου
    • Οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία της Κοινωνικής Ιματιοθήκης
    • Οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του προγράμματος «Κουζίνα για όλους»
    • Οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία της δράσης «Αγορά Χωρίς Μεσάζοντες»
    • Εποπτεία θεμάτων σχετιζομένων με ΑμΕΑ
    • Αρμοδιότητα των πολιτογραφήσεων ομογενών.
    • Συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των θεμάτων που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες.
    • Τέλεση πολιτικών γάμων.Γ. Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Εθιμοτυπίας, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    •  
    • Προεδρία της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης (άρθρο 76 Ν.3852/2010).
    • Σχεδιασμός, οργάνωση και συντονισμός πολιτιστικών εκδηλώσεων σε συνεργασία, όπου απαιτείται, με το αρμόδιο Νομικό Πρόσωπο του Δήμου και φορείς της πόλης.
    • Διαχείριση και διάθεση αιθουσών και δημοτικών χώρων σε φορείς της πόλης για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
    • Προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνίας των πολιτών με την δημιουργία δημοτικού μητρώου ενεργών συλλόγων, σωματείων και εθελοντών.
    • Λειτουργία γραφείου δημοσίων σχέσεων και εθιμοτυπίας του Δήμου Παπάγου - Χολαργού.
    • Αξιοποίηση του Προγράμματος Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα.
    • Συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των θεμάτων που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες.
    • Τέλεση πολιτικών γάμων.

Δ. Άννα – Μαρία Τσικρικώνη, Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
     
    • Προεδρία της Οικονομικής Επιτροπής (άρθρο 74 Ν.3852/2010).
    • Εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
    • Υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων, των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και των συνοδευόντων αυτά δικαιολογητικών: o α) Μισθοδοσίας όλου του προσωπικού, o β) Πληρωμές προς ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, κτλ, o γ) Λοιπών υποχρεωτικών δαπανών, o δ) Πάσης φύσεως δαπανών μέχρι του ποσού 1.500,00 ευρώ, που έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ 114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII 175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
    • Εποπτεία και έλεγχο αποθηκών υλικών (αναλωσίμων και μη).
    • Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, ήτοι την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
    • Λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
    • Οργάνωση και λειτουργία των λαϊκών αγορών βάσει των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
    • Οργάνωση και εποπτεία του τμήματος Καθαριότητας του Δήμου.
    • Εφαρμογή του Τοπικού Σχεδίου Αποκεντρωμένης Διαχείρισης Απορριμμάτων.  
    • Οργάνωση      και       λειτουργία       Προγράμματος ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης.
    • Συντονισμός και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας του Δήμου.
    • Συνεργασία με τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους που σχετίζονται με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
    • Τέλεση πολιτικών γάμων.

Ε. Γεώργιος Τσουροπλής, Αντιδήμαρχος Πρασίνου, Προστασίας Περιβάλλοντος με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
    • Προεδρία της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής (άρθρο 76 Ν.3852/2010).
    • οργάνωση και εποπτεία του Τμήματος Προστασίας Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου.  
    • Διαχείριση και ανάδειξη του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
    • Εποπτεία, σχεδιασμός και οργάνωση της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
    • Ευθύνη λειτουργίας του τμήματος κίνησης και την επισκευή και περιοδική συντήρηση των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου (σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία).
    • Προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
    • Εποπτεία και ορθή λειτουργία των παιδικών χαρών, των πάρκων και των χώρων αναψυχής και πρασίνου του Δήμου.
    • Οργάνωση, εποπτεία και συντήρηση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού.
    • Εποπτεία και συντήρηση της οδο-σήμανσης του Δήμου.
    • Εφαρμογή και εποπτεία του Σχεδίου Δράσης για την Αειφόρο Ενέργεια και την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Δήμου στο Σύμφωνο των Δημάρχων 2020.
    • Προστασία και ανάδειξη του Υμηττού.  
    • Τέλεση πολιτικών γάμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.